piątek, 20 czerwca 2014

Challenge accepted

Witajcie!

Niniejszym reaktywuję moje blogowe wyzwanie. Jednak reaktywacja następuje w troszkę zmienionej formie i z innego "punktu siedzenia", czyli z Oslo. :) Moje centrum dowodzenia przeniosło się do stolicy Norwegii pod koniec 2012 roku.  Ktoś kiedyś powiedział, że jeśli jakiś pomysł zaistniał w Twojej głowie i nie uległ w międzyczasie totalnemu unicestwieniu to znaczy, że coś jest na rzeczy i pomysł ten domaga się realizacji. W moim przypadku ten "przeleżany" pomysł tyczył się zarówno pisania, tworzenia do sieci, jak również przeprowadzki do Oslo.  A może odwrotnie, od przeprowadzki zaczynając. :) Tak czy inaczej I'm back i to nawet z tej właściwszej, bo długo planowanej miejskiej rzeczywistości :).

Po co tu jestem? Po to, żeby podzielić się moją polsko-norweską codziennością, "głośno" pomyśleć na różne tematy, które mnie tutaj w Norwegii dotykają, ciekawią, trapią oraz żeby po prostu ulżyć mojej głowie, która 365 dni w roku stara się przechowywać na swoim dysku twardym opowieści dla rodziny, znajomych, znajomych znajomych itd. :) Zapraszam do lektury oraz dzielenia się swoimi przemyśleniami.

Pozdrawiam majowo :)

p.s. Muzyczny akcent na rozpoczęcie nowego etapu:


Miłego słuchania!

p.s. Blog zawiera kilka zaległych postów zamieszczonych jednego dnia, czyli dzisiaj, ponieważ przenoszę go z wordpress. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz